Официални правила на промоционална кампания „Комбо Менюта с Heineken“. Поръчай хапване от категорията Комбо менюта с Heineken и можеш да спечелиш една от 371 бр. награди
1.1. Участниците в Кампанията, са длъжни да спазват условията и разпоредбите на описаните по-долу правила на Кампанията, наречени Официални правила.
1.2. Организаторът си запазва правото да променя или допълва Официалните правила, като промените влизат в сила след публикуването им на страницата: https://www.foodpanda.bg/contents/game-rules .
1.3. С участието си в Кампанията, участниците се обвързват с описаните Официални правила и се съгласяват да спазват условията и сроковете на Кампанията.
1.4. Всички участници, опитали да нарушат или нарушили правилата на Кампанията, прилагайки техники и/или технологии, които променят механизма на Кампанията, ще бъдат автоматично дисквалифицирани.
2. ОРГАНИЗАТОР НА КАМПАНИЯТА
2.1. Кампанията се организира и провежда от „Деливъри Хироу България“ ЕООД, ЕИК 203039843, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Лозенец“, Промишлена зона „Хладилника“, ул. „Сребърна“ №2, Моби Арт Билдинг, ет. 2 - обозначавано в настоящите Официални правила чрез търговската си марка в България - foodpanda, наричано по-нататък Организатор.
2.2. Промоционалната кампания се реализира със съдействието на Загорка" АД, вписано в Търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ към Агенцията по вписванията с ЕИК 123025273, със седалище и адрес на управление гр. Стaра Загора, ул. „Хан Аспарух“ №41, представлявано от Петер Копиец – Изпълнителен директор.
3. СРОК И ТЕРИТОРИЯ НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КАМПАНИЯТА
3.1. Кампанията се провежда в периода от 10:00 ч. на 05.04.2020 г. до 23:59 ч. на 29.05..2021г., включително. (“Период на Кампанията“).
3.2. Кампанията се провежда на територията на Република България, при направена поръчка през онлайн платформата, оперирана от „Деливъри Хироу България“ ЕООД, на адрес: www.foodpanda.bg или през мобилното приложение, за Android и IOS - foodpanda, наричани за краткост „Платформата“, от избрани ресторанти с доставка в град СОфия, Пловдив и Варна, изрично посочени на сайта на foodpanda.
4. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ
4.1. В Кампанията имат право да участват всички физически лица, навършили 18 или навършили 16 години, живеещи на територията на Република България, с изключение на работниците и служителите на foodpanda и техните семейства /съпрузи, деца и родители/.
5. МЕХАНИЗЪМ ЗА УЧАСТИЕ В КАМПАНИЯТА
5.1. Участието в Кампанията е обвързано със закупуване на меню, обозначено като „Комбо меню с Heineken” от участващите в кампанията ресторанти на foodpanda.bg
5.2. Всеки поръчал чрез платформата foodpanda.bg „Комбо меню с Heineken “ автоматично става участник в кампанията и съответно в томболата за 371 бр. награди.
5.3. Потребители, осъществили необходимите действия за участие в Кампанията, след изтичане на горепосочения срок, няма да бъдат считани за участници и техните имена няма да бъдат включени в томболата.
5.4. Всяка поръчка, направена в съответствие с условията, дава право на едно участие в томболата за наградата, като един участник може да спечели само една награда, освен голямата награда - 3 бр. KRUPS BeerTender®, система за наливна бира.
5.5. За голямата награда- 3 бр. KRUPS BeerTender®, система за наливна бира, с всяка следваща поръчка, участникът има по-голям шанс за спечелване на награда.
5.6. Веднъж седмично в продължение на 7 седмици от старта на кампанията в офиса на foodpanda ще бъдат изтеглени на случаен принцип 46 печеливши участници, като един печеливш участник може да спечели само една награда. Тегленето ще се осъществи на: 13.04.2021г., 20.04.2021г., 27.04.2021г., 05.05.2021г., 11.05.2021г., 18.05.2021г. и 25.04.2021г. Тегленето на голямата награда KRUPS BeerTender®, система за наливна бира - 3бр. ще се осъществи на 04.06.2021г., като един печеливш участник може да спечели само 1бр. голяма награда. Ще бъдат изтеглени 160бр. резервни участници (по 20 бр. на седмица), които ще имат правото да спечелят съответните награди. Окончателните победители ще бъдат публикувани на стараницата с условия на кампанията: https://www.foodpanda.bg/contents/game-rules
5.7. С изтеглените печеливши ще се свърже служител от Помощния център на foodpanda България, за да потвърди имената, телефонния номер, както и адрес за получаване на наградата. Печелившите ще бъдат обявени на Facebook страницата на foodpanda с трите си имена.
6. ОПИСАНИЕ НА НАГРАДИ
6.1. В настоящата Кампания ще бъдат разпределени като награди и 371 бр. от следните артикули:
6.1.1. Голяма награда: KRUPS BeerTender®, система за наливна бира – 3бр.
6.1.2. Брандирани ключодържатели Heineken – 112 бр.
6.1.3. Брандирани слънчеви очила Heineken – 168 бр.
6.1.4. Брандирани барбарона foodpanda – 8 бр.
6.1.5. Foodpanda ваучери на стойност 50 лв. Валидност 6 (шест) месеца, считано от датата на получаването им от Участника. Ваучерите по могат да се използват еднократно, съобразно Общите условия на foodpanda, при поръчка на храна или продукти от секцията Магазини или Ресторанти през платформата на foodpanda.bg и мобилното приложение за IOS и Android и при избрана опция за плащане онлайн. Важи за поръчки на храна или продукти с минимална стойност 50 лв., като в цената не влиза таксата за опаковки и доставка. Ваучерите не важат за магазини от веригата dm.
7. ПРОЦЕДУРА ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА НАГРАДАТА
7.1. Наградата се предоставя на участник, отговарящ на настоящите правила за участие в Кампанията.
7.2. За да получи наградата си, печелившият трябва да предостави имената си и адрес за доставка на наградата, като ги даде по време на телефонен разговор с агент от Помощния център на платформата foodpanda.bg. Всички данни, предоставени от участника, ще бъдат използвани единствено за целите на Кампанията, за идентифициране на участника при изпращането и предоставянето на спечелената от него награда. Всички предоставени от участника лични данни са защитени съгласно изискванията на ЗЗЛД.
7.3. Наградата ще бъде доставена безплатно с куриер, до печелившия участник, до 30.06.2020 г. и след потвърждение на адрес за доставка. Наградата се доставя на един и същ адрес само веднъж. При отсъствие на печелившия участник, последният ще получи SMS или обаждане с допълнителни инструкции относно получаването на наградата в рамките на 10 (десет) работни дни. Непотърсената награда в този срок няма да бъде раздавана и ще бъде използвана в бъдещи промоции на марката. При доставка на наградата, печелившият трябва да попълни приемо-предавателен протокол в 2 екземпляра за удостоверяване получаване на наградата. Ако спечелилият е под 18 години, то родител или настойник следва да получи наградата.
7.4. Организаторът не носи отговорност спрямо печеливш участник, предоставил невалидни данни за контакт.
8. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА
8.1. Организаторът на кампанията не носи отговорност за подадена от печелившия очевидно невярна или подвеждаща информация.
8.2. Организаторът на кампанията не носи отговорност, ако наградата не бъде доставена, поради подадени от участника неточни или непълни имена, адрес, телефонен номер за връзка.
8.3. Организаторът на кампанията не носи отговорност за дефектно или неуспешно електронно предаване на данни или повреда на комуникационната връзка, независимо от причината, по отношение на оборудване, системи, мрежи, линии, сателити, сървъри, компютри или доставчици, използвани по отношение на кампанията.
8.4. Организаторът на кампанията не е длъжен да води кореспонденция при претенции от непечеливши участници, при изтичане на срока на кампанията или по други подобни поводи.
8.5. Организаторът не носи отговорност за невъзможност за осигуряване на участие в кампанията при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол.
9. ЛИЧНИ ДАННИ
Администратор на лични данни е Организаторът, който обработва личните данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г. („Общ регламент относно защита на данните“). Подробна информация за целите и правното основание за обработването на личните данни; категориите получатели на лични данни; срока, за който ще се съхраняват личните данни; правата на субектите на данни във връзка с обработването на техните лични данни от страна на Организатора, както и информация за начина, по който те могат да бъдат упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на данните и всяка друга информация, която Общият регламент относно защита на данните изисква да бъде предоставена на субектите, се съдържа в Уведомление относно обработване на личните данни, което е налично на интернет страницата на Организатора (www.foodpanda.bg).
10. ДРУГИ УСЛОВИЯ
10.1. За Периода на провеждане на Кампанията настоящите Правила са публикувани на интернет сайта на Организатора на адрес https://www.foodpanda.bg/contents/game- rules, където са достъпни по начин, който позволява тяхното съхраняване и възпроизвеждане. Организаторът си запазва правото да допълва или променя настоящите Правила, като промените влизат в сила, считано от момента на тяхното оповестяване на посочения интернет сайт. В тези случаи на участниците не се дължи каквато и да е компенсация.
10.2. Информация за Кампанията потребителите могат да получат и чрез комуникационни материали, както и чрез чат или имейл до Помощния център на foodpanda (достъпен е в менюто с навигация на foodpanda.bg, обозначено с бутон „Помощ“).
10.3. Организаторът не носи отговорност в случай на невъзможност за участие в Кампанията, както и в случай на невъзможност за получаване на наградата, когато тази невъзможност се дължи на причини извън контрола на Организатора. Тези обстоятелства могат да се дължат, например, но не само, на грешни или непълни данни в профила на участника или чрез предоставената от него информация за контакт, но и на форсмажорни обстоятелства, които възпрепятстват провеждането на Кампанията, получаването на наградата. Организаторът си запазва правото да прекрати Кампанията по всяко време, ако настъпят форсмажорни обстоятелства.
10.4. Настоящите Официални правила са в сила от 05.04.2021 г. и са задължителни за всички участници.
10.5. Всички потенциални спорове между Организатора и участниците във връзка с организирането и провеждането на Кампанията се решават по взаимна договорка, а при невъзможност за постигане на такава, спорът се решава от компетентния български съд.